Sunday, March 22, 2009

Picture!!!

Mesti semua dah tengok gambar ni kat blog Vern kan....Hee..heeee...Thanks Vern for taking this pic for me!!!. Gambar ni diambil di AF7 minggu lepas time budak berdua ni masuk ke akademi jumpa dengan pelajar...elok je pakai black & white!!!!

Actually Vern memang tahu aku datang dari AFCM. Selalu je dia menghanjeng aku kalau kebetulan Adam & Nubhan berada disatu tempat. Tapi selalunya aku tak kisah sangat pun dia nak bergurau. Sebab selalunya aku end up berada dengan dia. Emmmmmmmm.....Hee..heeee...

Anyway, thanks banyak-banyak Vern.......Thank you for being so understanding!!!...Nak buat avvy kat cari kena jadi master dulu katanya....maka lambat lagi la kalau nak tukar avvy aku dari muka "drakula" tu kepada muka budak berdua ni.Hee..heee....

No comments: