Tuesday, June 2, 2009

3 Days To Go!!!

3 days..................3 damn days!!!!!!!!! Matilahh!!!!

Haa..haaa..haaa..Aku tak tahu nak tulis apa sebab kepala aku tengah hingar bingar ni.Apa yang ada dalam kepala aku, lebih bising dari apa yang ada kat jalan depan opis tu....Sampai dah tak terdengar lagik dah.

By the way, Kepada sesiapa yang join gath tu, terima kasih kerana sudi datang. Aku gerenti korang akan having fun. Ada banyak aktiviti yang boleh korang sertai.

Sesiapa yang tak dapat datang tu, maybe boleh la kirim kat kawan-kawan kalau nak beli merchandise. buat masa ni kami hanya sediakan T-shirt, lanyard, poster & gambar 4R limited edition. Yang lelain tu kami akan jual tru website. So, selalu-selalulah melawat website iteww untuk tengok merchandise baru.

okey tu jer....TAHNIAH kat Nubhan sebab tercalon dalam kategori Best Vocal Performance in a song (new artiste) di APM untuk lagu ADA UNTUKMU. Pencapaian yang sangat bagus memandangkan dia belum pun ada album. keep up the good work!!.

Tahniah jugak to Nikki.....I know you're the best gurl!!!!!

errrr..kat V, Aku tahu ko memang meletuppsss nyah!!!!..haa..haaa..haaaa...Jumpa kat gath nanti!!!!

No comments: