Thursday, June 11, 2009

Merchandise NFC

Hai alzzzz..

Haa..haa..dah jadik macam blog NFC dah blog aku. Gasaklah weeeeiii..janji aku promot merchandise ni ha.....

Sesiapa yang nak beli salah satu dari barang-barang yang ada kat sini, boleh lah SMS aku. Rasanya ramai yang tahu dah no phone aku kannnnnn......jadiknye, kalau ada yang nak beli tu, sile lah SMS aku.Hee..heeee...
Ini T-shirt kaler putih. Hargenye RM 25. Tak termasuk kos penghantaran. Kalau semenanjung kami charge RM 5 je. Kalau Sabah / Sarawak, kami charge RM 10. So, kira-kira dalam RM 35 la kalau nak beli pakai pos
Yang ni kaler itam.Disebakan benda ni berkaler.....hargenye RM 27. Lebih 2 hengget!!!. Sama je kos penghantarannya dengan yang putih.
Lanyard plak harganya RM 12.50. yang ni campur ngan kos penghantaran la. Cun lanyard ni. Pada yang pakai kad tu, memang lah sesuai sangkut kat matriks korang...ngeehhh.ngehhh..ngehhh
Poster ni harganya RM 7.00. Ada 5 Sets. Yang ni salah satulah. Kos penghantaran RM 2.50. So, agak2 RM 9.50 la sekali hantar kan. Kalau korang nak tahu.....poster ni bukan lembik, kertasnya keras. payah wwooo nak gulung.Hee...heeee. saiznya....A4. Besar kertas A4 biasa tu jelah. Bezanya kat sini ado gambar..haa..haaa
Ini gambar 4R. RM 2.00 sekeping. Kos penghantarannya RM2.50 sekali hantar. So, berapa keping yang korang nak, korang orderlah. gambar ni ada 17 sets. ada lagik kat SINI. Gambar-gambar ni exclusive tawww....Spesel untuk korang..hee..heee..
okeh, tu jelah aku nak citer pasal merchandise. Aku tadak apa nak citer dah. Weekend ni aku tadak apa nak buat...wwoo hoooo!!!! leparking time!! Sapa nak ajak aku tengok wayang???? Wakakakkakaka. Gilo dah aku, jangan risau...ini sindrom post gathering....Haa..haaaaa..haaaaa.Tak berjangkit pada sesiapa.

No comments: