Wednesday, June 17, 2009

Selamat Hari Bapa

Hai alzzzz...

June ni hari bapa kan....Emmm, so aku nak ucapkan SELAMAT HARI BAPA kepada TIGA lelaki paling BESAR dalam hidup aku.
First & foremost....My Father!!...Muaaahhh haaa haaaa. Aku panggil dia ABAH. Panggilan lain untuk abah, encyclopedia bergerak. Kenapa? sebab dia store banyak maklumat. Haa..haaaa. Abah aku memang tak banyak karenah, tapi banyak cakap. Thanks banyak-banyak kat abah sebab percayakan aku. Abah pernah cakap, abah dah beri kebebasan untuk aku buat apa saja. Tapi ingat batas agama & jangan malukan keluarga. Memandangkan aku saja dalam family ni yang belum kawen, so, aku agak rapat ngan abah. Kadang-kadang aku selesa bersembang dengan dia lebih dari orang lain. Sebab......hee..hee..sebab dia memang tak kondem orang!!..wakakkakaa. Selamat hari ABAH!!! Lurrrveeeeeeeeeee You!!!!
Inilah father to ADAM DANISH. Hubby twin aku. Kenapa aku kata dia BESAR dalam hidup aku? Haa..haaa..Sebab dia memang besar lah kann..wakakkaka..Tak lah, sebab dia jaga aku macam jaga adik sendirik. Kalau mak abah tak marah aku balik lambat....dia ni la yang akan bukak mahkamah dia. Hee..heee...Aku tahu dia risau kalau apa-apa jadi. Aku tak kisah sebenarnya. Aku tahu dia concern. So, this August, dia akan jadi bapa kepada sorang lagik SON. Heee.heeee...Selamat huru hara la bang ye....Haa..haaa..haaaaaa
Ha!!!! This is my one & only brother!!!!. Brother as a younger brother. Well, jangan tanya, memang dia besar dari aku. Hee..heeee...Dah setahun lebih dah mamat ni kawen, tapi belum ada junior lagik. Tak perlah.....bagi dia enjoy kumpul duit dulu. Dia ni dah jadi mata duitan sekarang ni. Keje siang malam.Haaa..haaa. So, Selamat hari bapa saudara la kat dia. Rindu giler kat dia!!!!..Bile nak open table????...errkkk!! ke aku yang utang dia open table????...
So, itu jelah lelaki-lelaki yang rapat dengan aku. To ABAH kat Bukit Antarabangsa, selamat hari bapa!! Lama tak jumpa Abah!!!. Kawan-kawan yang dah jadik ayah, abah, papa, daddy....Ajym, Arif........Semoga bahagia sampai akhir hayat.Hee..heee...

3 comments:

AjymNarnia said...

TQ..Tq....Terselit juga nama ajym kat sini hehehe....

Kikey said...

hee..heee...dah memang ko bapa kan....haa...haaaaaa..

happy father's day!!

Letting the time pass me by said...

tak nak tujukan lagu ke untuk Ayah?

http://www.youtube.com/watch?v=QyM11MXHqU0