Monday, June 15, 2009

Bila AKU bosan

Hai alzzzz..

I'm not usually like THIS.....But this is what happened when AIDA get bored!!!!



Tido....Aku tido, tido & tido. Guess what, kalau Suzaila tak SMS aku petang tu, maybe aku tido lagik. Haa..haaaa..Memang aku tido kaw-kaw punya. Dari atas tilam, atas sofa, atas karpet. Semua tempat aku berlingkar!!!
Lepas tu makan......bukan makan kuih, snacks or benda-benda ringan. Tapi makan NASIK!! Kejap-kejap aku makan. Emmmmmm...memang sengaja lah tu, bila gemuk, aku sendiri yang bising!!!

Bila dah bosan tahap gaban, aku tengok TV. Dari cerita yang aku suka, sampailah cerita yang aku tak pernah tengok. Semua aku tengok jugak!!! Well, suka ati akulah kannnnn........
Bila dah tak ada benda nak tengok, aku tengok PS2 plak. Terus terang aku cakap, mata aku naik kelabu dah dok menendang terajang ngan tekken ni. Lepas tu belajar bawak moto plak. Haa..haaa..kat PS2 tu lah.........Serius aku cakap, kalau aku bawak moto macam tu, tak sampai kemana, terus eksiden!!!..haa..haaaa....
Okeh, itu ajerlah yang aku buat on Saturday & Sunday. Tiba-tiba aku rasa..............dunia ni sempit giler!!!...wakakakkakaka

No comments: