Friday, June 26, 2009

Alone.....

Hai alzzzz...

It's 9.27, saturday morning and I'm all alone...huhuhuhuhuhuu..Giler lah!!! Tak tahu nak buat apa. The whole family went to Kedah, my brother in law's kampung. For the whole week katanya. Adehhhhh....mati bosan la aku!!!...haa..haaaa.....

Ok, on the not so bosan thing, as promised, I belanja my mom for her birthday. But then I decided tu make it sekali harung. Mother's day to my mom & sis and Father's day to my dad & my bro in law. So....sekali gus senang kan. Kami makan kat Kenny Rogers belakang ampang point tu. Yang tak best nya, Adam plak tido....adehhhhh....So, his dad terpaksa makan sambil carry dia atas bahu.

Semalam out of ke giler an yang agak melampau, aku ajak mak turun kat jusco depan umah tu dan shopping sakan!!! Sometimes I can be a bit crazy about shopping. Sometimes laaaaaaaa...Jarang aku dapat penyakit tuh.Haa..haaaaa..Akhirnya dapat jugak beli bed sheet & comforter yang sangat-sangat aku idamkan. Wakakakakak..Haruslah pagi tadi mak aku jadi tarzan sebab aku sedap je bergulung atas tilam tu...hee..heeee....

So, today aku nak pi jenjalan ngan Feeda. Saje jelah...jalan-jalan. Esok?? Esok....aku fikir esok plak!!! Haa..haaaaa

2 comments:

Harney said...

Kak Kikey!
pegi shopping comforter ngan bed sheet je ker kat JJ tuh...ahahah...;p

Kikey said...

Haa....haaa....a'ah, pas tu beli baju "anak" & "anak to be"...hee..heee...

Jusco depan umah je dik non.....jalan kaki tak sempat penat!!!...haa..haaa....