Saturday, June 27, 2009

Outing...!!!

Haii Alzzz...!!!

Wahhh..lama sungguh aku tak outing dengan kawan lama macam ni. Sesekali jumpa, memang banyaklah yang kami sembang kan. Hee..heee..Actually aku outing dengan Feeda tadik, dah lama kami tak jumpa lama macam ni.Selalu jumpa setakat pi makan kat McDonalds atau Burger king kat area opis kami hari jumaat jer.Itupun sekejap jer, tak sempat nak sembang lama.


Apa yang kami bualkan??....eemmm..girls talk laaaaa.....Haa..haaaa...Normal la kan kalau pompuan jumpa. Mestilah sembang pasal hal pompuan. Tadi tengah-tengah makan kat The chicken rice shop, tiba-tiba lampu padam...aiiyyooo!!! dah la gelap gulita dalam restoren tu!!!!. Romantik sekejap.Haa..haaa...Tapi kami sebat je, sebab dua-dua kebuluran.


Errrr..tadi kat times Square ada show lipice. Eeemmm..terjumpa dengan Lisa Surihani. Eeemmm..cantik jugak dia tu. Tapi tak amik gambar pun, tengok je dengan muka tak bersalahnya...wakakkakaka. Malu la pulak nak tahan artes ajak bergambar.Rasa macam zaman bergambar sakan ngan artes ni dah lama berlalu...haa..haaa


After makan, window shopping dan melepak sikit-sikit, kami blah. Hee..heee...walaupun mak aku tak kelihatan di sekitar Kuala Lumpur ini, tetapi suaranya tetap kedengaran di telefon suruh aku balik!!! wakakakakkakaka...yolah mak, balik umah dah ni...hee..heee..


Eemmmmmmmmmmmm....actually aku dah mula rindu kawan-kawan. Rindu Linda, adek, Ayue, Wan, Shaz, Faza...rindu semua!!! Tapi aku juga rindu Tira, Fit, Edna, tokwan, kak sue, kak fazy, Muzi, Atok, baby,Bad, YB, Harney, Nora, KT, Sue, Eila.....huhuhuhuhuuuuu....Rindu Vern jugak!!! Lama tak tengok show Nubhan & Nikki!!!...Lama tak tengok show Adam...haa..haaaaa.....Adehhh sunyi-sunyi ni buat aku rasa nak tido jer, tapi layan hindustan pun ok gak kot!! wakakakkakaka.
Before aku menghaout kan diri, kepada otai-otai AFCM, jom la kita meng reunion kan diri kita semua di event AFCM ni. Kita-kita je........lama tak jumpa semua. Mesti banyak benda yang nak diceritakan kannnn.
To fans Nubhan a.k.a Nubies, NFC akan anjurkan Potluck party. Tapi tarikh, masa & tempat belum di confirmkan.....so tunggu updates dari AJK ye.....
ok, aku nak layan TV sat.........seee yaaa!!!

2 comments:

Harney said...

Hihik....Windu Kak Kikey jugakkk....Bile lagi kite nak kumpul ek...eheheh

Kikey said...

Entahla harney.....akak pun tak tahu biler...haa..haa..haaa...