Sunday, June 7, 2009

Lega....Happy....Tapi penat!!!


Lega!!!!!!!!!!!! Satu perkataan je nak describe perasaan aku hari ni. Semuanya dah selesai. Semua kerja & komitmen kami selama 3 minggu ni telah berhasil. Aku rasa nak rehat saja sekarang ni. Tak nak fikir benda-benda ni semua buat sementara waktu.

Nak aku review ke gath NFC ni? rasanya tak payah la kot...sebab rasanya semua dah baca & dah tengok gambar kat website. Janji semua having fun kannnnnn....Apa-apa yang tercacat cela tu, aku bagi pihak crew yang bertugas, mintak maaf le bebanyak. Bukan sengaja. Benda-benda yang buat live ni memang le ada slack sana sini kannn. Tapi tak per....semuanya dah setel.

Sekali lagi aku nak ucap kan terima kasih kat VIN, Harney, Nora, Sue, Eila, kak Lady & Tykah, Si KTcats the AJK. Badri...eemmm..family member.Haa..haaaa...eemm, sapa lagik ek? Sesapalah yang terlibat dalam preparation tuh.

To Nubies yang sudi datang memeriahkan majlis kita, Dato Afifuddin, Dato Khalid, Ramli MS, Family Nubhan & para media. Minta maaf kalau ada cacat cela dimajlis kami. Harap semuanya ok lah ye. To YB jugak, berjaya jugak ko datang ye YB.Hee..heee...Thanks sebab sudi tolong aku buat speech MC.

Yang ni paling penting!!! Thanks banyak-banyak to the team....FIT, EDNA, TIRA & TOKWAN. Memang Giler habis kerja ngan korang. You guys are the BEST!! Memang komited.

Okeh, tu saja, aku tak akan review sebab aku pun tadak gambar. Wakakakakaka. Maybe kalau aku rajin, aku akan tulis sket...tapi nantilah. Aku tak de mood nak cerita.hee..hee..heeee...

** Pix credit to harney

No comments: